söndag 1 mars 2009

Mwhölölö!


F? Gummsigoo? where are ya? thoho?
Jag frågar mig själv, varför har inte F bloggat på ett tag då? hmm..

Jaja, jag får väl styra upp något intressant.
I helgen har det varit House of Metal. Tyvärr inget för mig men den lilla festivalen hade tydligen lockat mycket folk och uppfyllt deras önskningar. En helg full med löss,rapar och svett. Gooosigt. Ja. Metal för mig är som att tänka på min plastsyster. Hon har nu toterat mig med att dunka metal i bilen, även fast hon vetat att jag inte tål musiken. En del tål inte all musik, allt kan inte klinga melodiskt för en, ellerhur?

Men bara för att min plastsyrra dyker upp i skallen så fort jag hör metalär itne för att hon själv är dålig. Bara det att jag beundrar henne hur hon står ut. Sen så är hon inte nån blåst bimbo med plasttuttar (tror jag), utan hon är bara min plastsyrra för att våra föräldrar är gifta.


Tur att världen har så mycket musik att ge, alla sorters genrer. Uppskattat till tusen.




xoxoxo the one and only, and still a mudroller >J<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar