tisdag 31 mars 2009

Lita Av Varje Sådär.. :)

Warra Gs. För ni är ju det. G (Såklart, det är ju alla som läser vår blogg).

Ehe. Okej, men nog med gangstrande. För idag, eller ja typ tidig kväll var jag, Katinka, Thimea och en massa andra gubbar och gummor och lärde oss att dansa olika sorters dans. Inte typ Orientliskt och street och sånt, men typ shottis och polka:) Detta var gång 2 av 4.
Det är faktiskt, även fast det kanske inte är vanligaste aktiviteten väldigt roligt. Så på nästa Umefolk, watch out ;)

Eh. Hmm... så det kanske är lite coolgangster sådär ändå, eller? För att vara bra på något är ju ganska soft.

aja, nog med gangster-dans-snack. xD

Idag var jag och J på stan och, för att lugna Js depp så gick vi och köpte en ny jacka till henne:):) Så nu mår hon mycket bättre<3<3<3
Fjällrävenparkas. mmmmmmmm.
Måste erkännas, jag är bara lite pyttemycket avundsjuk. ehe x)
Imorgon ska vi uppträda för första gången med oskar och hans pianospel, som jag och J redan nämt. Men det känns ändå ganska bra:)
Och bara för att ta upp det här med Connor, det känns som att det har blivit lite mycket.
Det är såklart att vi kommer följa upp det vi börjat på , men kanske inte sååå mycket ;).
Lovelovelove.







Btw, ojojoj vad jag är peppad på sommar.

Det här är för mig typ perfekt sommarbild. Lite solbränd, fin sjal, solblekt hår, söt kille bredvid mig(även om han inte syns) och det bästa av allt. Det är i en backe på URKULT<3>
Synd bara att det inte var vid tältet vid älven. Det hade nog toppat faktiskt.
xoxo THE MOST AWESOM F.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar