torsdag 26 mars 2009

Burn Out!

hupp.
Dagen idag har varit ganska soft, vi har sammanlagt haft typ fem timmar bild vilket ägde:) Man kan prata hur mycket som helst och ingen bryr sig. Dessutom "får alla jobba i sin egen takt som vi gör här på Waldorf" x)
Sen chillade jag runt på stan med Thimea och Katinka och köpte Powerking(=
Dom skulle hem till Katinka och kör Burn Out och undrade im jag ville hänga på, men sorgligt nog har jag s.k. "Städtorsdag" på torsdagar vilket suger hårt men det är bara att gilla läget.
Men jag racerstädade mitt bombnedslag av kläder/ mitt rum på smått otroliga EN timma. Jeej me:D
Så det bar faktiskt av till Katinka:) Bussfärden var inte så trevlig, då jag var tvungen att sitta bredvid en pruttgubbe.
Men väl där var det najjsnajjs. :D
Och bara btw, jag ägde dom i Burn Out (a)

Sen, när jag hade tagit mig tillbaka till stan blev jag så extremt jättesugen på pommes frites! Jag lever ju iofs med ett konstant sug, men det här var något annat lixom. Det gick bara inte att motstå!
Så jag tog en promenix till Frasses och köpte:):):) (a)
Och nu ska jag och familjen snart äta pizza xD
Och just nu äter jag kyckling med Josefin<3 xD
Heheheheheh.

Aja, jag är jag. Take it or leave it. Thats the way it is.

the F in Fat. lovelovelovelove. xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar