lördag 28 mars 2009

Gossip Girl here...

Jag vet inte vad det är, men jag och F har ett stort behov i att lägga sig in i andras liv. Vi är som små gossip girls. Det är nått slags sug man får från modevärlden, för i modevärlden måste man ha koll på ALLT, och vi kanske tar med oss det i vardagen?



Ni kanske är less på Connor, jag med. Men jag MÅSTE få med det här. Som ni vet så har ju Connor studsat mellan F och Katinka en tid och äntligen har dom funnit en annan väg och hoppas på Bunnyboy,Wille,Saxis och Mannen med Gitarren. Dom grabbarna är en helt annan historia, men jag kan försäkra er att någon gång kommer även dom grabbarna med på bloggen.

Men för att fortsätta våran besatthet av Connor så har även han "gått vidare". Jag skulle gå till musiken en helt vanlig skoldag och när jag entrar musiksalen ser jag Connor och Indra stå och grovhångla,värsta käftslaskarna dom är. Till deras förvånelse var jag snabb nog fram med kameran men jag lyckades endast med en "oh no, they got us,BUSTED" bild.

Den engelsman som ofta bär på äkta fotbollskläder som tex, en t-shirt,mössa, v-ringad tröja, jeans eller träningsbrallor och sockarna uppdragna som fotbollsgrabbar har. Indra däremot är lite varierande. Har ibland kortklänning och Leggins men den här dagens hade hon en enkel outfit med jeans,vitt linne, sjal och enkel långärmad tröja.



Efter att dom båda sprunigt ut ur salen med armarna viftande och Connor skrikit "OH,NO" medans Indra översatt med "O,NEJ".Jag står då där med hakan vid knäna och Katinka och F kommer in i salen och undrar vad som står på. Jag berättar hela händelsen och jag ser på båda att en svart avundsjuka fyller deras kropp med hat,ilska och hämnd. Händelsen förbättrade inte precis våran realtion med Connor eftersom våra sköldar och svärd slipats och det har förklarats det tredje värdlskriget mellan mig,F och Connor. Men båda säger noncholant att det är ju bara bra, så slipper dom honom men jag ser på dom båda att deras hjärtan är förkrossade.

Har dom båda verkligen släppt Connor?

To be countined....


xoxo Gossip Girl.. aka J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar