onsdag 18 mars 2009

Nummer 70.

Jaoo. det här inlägget blir för oss inlägg nr. 70(= Pretty awesome.


Idag har man chillat med J och katinka, som J också skriver i inlägget nedan. Ehe.


Vi var, i vanlig ordning, på Åhléns och dreglade, i vanlig ordnig, på alla extremheta killkläder på deras extremheta killklädesavdelning. Katinka sa" Rea här skulle vara gaaaanska awesome". Och vad ser jag, jo, en REASKYLT:):):)


Som Fashionista blir jag ju såklart alltid glad när jag ser en rea, men det här, det var något speciellt. Jag lyckades fynda en underbart najjsig t-shirt för 50 spänn (ord. pris - 149;-. BILDEN) (=


Då blev man ju happy. Ännu mer happy blev man när Emmapämma rullade ner på stan. Efter att tag var det bara vi kvar, då gick vi och kollade BH:ar, som dom andra inte hade haft tid med.


Jag hittade en underbar, rosa liten dröm för 80 riksdaler tror jag det var, men jag hade inga pengar så jag får nöja mig med att gå ut och köpa den imorgon samtidigt som jag ska byta ett par byxor (hoppas jag hittar kvittot...).


Imorgon äre ju friluftsdag. Usch.


Eller... lite pepp är jag ju för att jag ska spendera hela dan med J i en pulkbacke:):):), men också lite småsur, för i första hand hade jag faktiskt valt att åka snowboard i bygdsiljum, men nu går inte detta tyvärr. Fast aja. Bräntis, here I come!


Nu måste me kirra svenskan, det var tydligen viktigt.


xoxoxoxoxo the one, the only skranåkare F.

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar