söndag 29 mars 2009

Tajta jeans, inte bara en snygg rumpa...

Idag har det bevisats,igen. Tajta byxor suger. Dom kan vara så sjukt snygga men egentligen så är dom bara onödiga. Förutom att man inte kan ha långkalsonger i dom utan att se tjock ut, dom är osköna och man kan knappt andas, så är dom kalla också. Idag har jag tillbringat hela dan med mina enda snygga tajta jeans på en travbana. Jag hade sån stor lust att ta av mig jeansen gå till närmaste kusk och ta hans/hennes överdrags brallor. Men mitt mode undermedvetande tog i överhand och jag insåg att jag hade ingen lust att floppa idag. Det fanns en del söta grabbar i stallen trots allt.
Men förutom dom söta grabbarna, hästarnas närvaro och hundens dreggel så har jag önskat mig en stor varm skön säng. Så jag har frusit alltså.Så alla ni där ute som verkligen vill vara lite fashion en kylig dag. Ha ett par snygga jeans som är lite baggy,men samtidigt smått tajta på benen. Rumpan försvinner i hänget och ett par långkallingar ryms gott och väl.

ciaobella / en frusen J

Ni suger tajta jeans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar