måndag 30 mars 2009

Ujujuj...


Vilket "Connordrama" som pågår på vår blogg. Jag kan nästan svära på att vi har skrivit 40% om bara Connor. Connor,Connor,Connor. WHLÖ. Det är jobbigt att skriva just "Connor" också. Därför tänkte jag lätta upp bloggen med lite annat.

Jag måste även bekänna en sak. Som en del kanske märk, framför allt mina föräldrar har jag verkat lite deppig den senaste tiden. Jag kan med djup skam i hjärtat säga att jag har inte shoppat på jätte länge. Det är helt sjukt. Jag är som desperat. Men eftersom jag har detdär vilda djurintresset och var tvungen att välja det kanske dyraste möjliga djur att ha så måste jag köpa en ny sadel till pållen. Men såklart är sadeln en märkessadel och alla vart nöjda. Detta inkommande inköp, har inte köpt den än. Det kommer, me promise. Har bromsat mig från många upplevelser och tillställningar, som tex ume open,peace and love, trästock, mm. Jag är sjukt deppad. Pappa ska skjutsa mig till psyket i helgen. Tack pappa, du äger <3<3

förutom den tunga deppiga börda så har F ju nämnt det lilla musikinslaget. Vi ska då sjunga på torsdag. Vilket ät kul, jag hinner itne bli nervös för strax efter redovisningen ska jag hem, ridning, sen tillbaka till skolan för att övernatta där. Rajjtantajjtan ggr hundra. ehehe.
mer om det sen.

Eftersom det var min matlagningsdag idag så kirra jag lite pangkakor. MUMMA!

Alltså nu är jag jäkligt trött alltså. Sorry men en tråkig J är inte kul att ha att göra med. Snart slänger jag väl ut nån knasig kommentar. Så puss och kram, sov gott.

xoxoxoxooxoxoxoxoox J
p.s bilden reprensenterar min love till F, hon ställer alltid upp gummsan!! puss F, du är guld! d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar