lördag 7 mars 2009

Ursäkterna räcker inte till.

Ja, då var vi där igen.. "förlåt, harinte bloggat, trasig dator, slappa dagar, tjilla lite, blablablabla".
Men alltså seriöst, sorru mates. Men livet är inte alltid enkelt. Melodifestivalen uteslöts ganska fort när varken F eller jag såg det. Då kan man inte bedöma något, eller hur? Men våran frånvaro, den kommer tas upp på utvecklingssamtalen kan jag lova. Fan också... kommer aldrig få den där jackan nu alltså... damn.

Annars då? Kläderna sitter bra?
Lovet har då vart ganska tjill. Lite mat,lite musik, men tyvärr (förlåt mig affärer) inget mode. Inget alls. Jag har känt det hela tiden, hela lovet, att något saknas. Inte förens nu när jag såg datorn ligga på mitt golv och skrika "blogga skitunge", insåg såg jag att hela mitt lov har varit utan mode. Vänta nu, stopp i gasröret, jag har köpt en hjälm. HAH. Men fortfarande tomhet... sad. Kanske var det för att hjälmen inte hade någon design? Den är bara svart,tråkig och orginell. Skitkul... NOT. Men min budget är låg, och även om det fanns en hjälm med bohemiska krumelurer och glitter, så räckte inte min budget upp till den hyllan. Men tyngda axlar lämnade jag affären och traskade hem. Kanske är
det hjälmens fel att mitt lov varit tragiskt? Som tur var det en moppehjälm, inte cykelhjälm. Den kan jag säga kyss and goodhejdå till. Cykelhjälmen alltså. På tal om moppehjälm, peschan är igång. YESSSS. Kan lova att den lär ni höra mycket om.

Lovet har också tillbringats med vänner. Dom har låtit mig dreggla på deras axlar om mitt tragiska liv, som jag nu vet orsaken till. Matilda har däremot sagt emot "jag tänker inte låta dig blöta ner min Balenciaga-tröja innan du bloggat om mig". Jag förstod henne, gick med på det och grät lite till.

Så. Som ni kanske ser så är Matilda den snyggaste personen i världen. Hennes blonda lockar, men intensiva ögon och kyssvänliga läppar får de mesta grabbarna på fall. Hennes smittande skratt gör ens dag, och man blir alltid lika glad att se henne. Även ens dåliga dagar då man vill döda varenda männska som ens kollar på en, tillochmed då blir man glad. Innerst inne. Matildas framtid spås vara god. Massa snygga killar, mycket fest och ny uppståndelse som kort modell.
Bättre snygging får man söka efter. Grabbar, hon är singel. Matilda är trots sin hårfärg dubbelt så mycket smartare än Einstein. Tro mig. Hon har kanske Sveriges snyggaste kropp. Ligger på topp 10 i världen och Matildas varma kramar får en alltid på bättre tankar.

Puss och kram banan, älskar dig Matilda. (L)
/ The Irreplaceble Mudrolling J *KHAPOW*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar