måndag 30 mars 2009

INTRODUKTION till "Sen kväll men F".

Egentligen har jag inget att skriva om, men jag har ingen lust att gå och lägga mig heller.
Så jag har kommit på en liten ideé.
Jag tänkte starta något på bloggen som jag kommer kalla "Sen kväll med F".
Här hade jag tänkt skriva på sena kvällar som jag inte orkar sova. Om vad? Ja... om vad som helst som rör sig i mitt huvud egentligen.
Kommer nog bli ganska mycker trött-flumm. Men det blir nog bra, sånt är kul:).
Lite blider från dagen kanske de blir också om några sådana finns. Så ni vet vad det här är om.

Just nu tänker jag mest på torsdag. I mitt huvud är det liksom "torsdagtorsdagtorsdagtorsdag".
Då ska jag, J, Emma och Mickaela sjunga med Oskar som ska spela piano på hans årsarbetesredovisnig.
Om jag ska vara ärlig känns det lite pirrigt. Eller rättare sagt mycket.
Usch, jag behöver en kram. Får krama J sen.
Ska duscha, så nu skiter jag i att skriva mer.
Gud vad skönt med sina egna regler :_)

Så vi ses. Enjoy.

F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar