torsdag 19 mars 2009

Postkodlotteriets 50-50, seriously.

Tjotjo.
Det är något som jag inte kan bära på längre. Har klarat det länge, men nu får det vara nog.
Alltså allvarligt, när man är ett programm med helt fair sändnigstid på tv4 med en snygg tjej som programledare borde man väl endå kunna anlita någon som iallafall sätter på henne LITE okej kläder. Men nej, man ska leta och leta tills man hittar det FULAST möjliga, vecka efter vecka efter vecka. Jag pratar om Postkodlotteriets 50- 50 och ärligt talat förstår jag inte hur man lyckas.
Fast jag förstår iochförsig inte fröken Rågenklint heller, varför vägrar hon inte?!
My god.
Det är iallafall några som speciellt etsat sig fast i mitt minne... som den där glittriga blå bolléron med små fulskabbiga volangärmar alá Kappahls barnavdelning. Eller den där äckliga "plasttröjan".
Jag tror att hon vill så mycker så att det liksom blir För Mycket. Med ett ton guldig ögonskugga (minst), Perfekt lagt (tant)hår, inspired by Farmor och varenda kroppsdel täckt av något blingigt eller speciellt så blir det för mycket, mer än vad man tål. Och att kläderna dessutom är fula gör ju inte saken bättre.
Menmen, en sak ska hon iallafall ha creed för. She really knows how to work those heels.


xoxoxoxoxo youre ONE LOVE, F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar