onsdag 18 mars 2009

Kurrr


Med min underbara katt simpson aka Packman/reetard/katten/masken som kurrar gött så blir matte,svenska och lite geografi väldigt intressant. Med Loke i öronen förvärrar inte saken precis. Enda saken som stoppar mig från att ta fram mina geniknölar,gnugga dom och sedan bearbeta dom är den tunga tröttheten som mosar skallen. Fy och Usch.
Men med tanke på varför jag är trött så är det värt det.
Först drog jag och peesshan in till F. Trots snöstormen och hala vägar så finta jag och Pesschan motståndet lätt. Lite blindhet och kyla stoppar inte oss nä. Absolut inte. Så efter en ganska amazing tripp in till F så entra jag F:s längehet. Vi hade planer på att dra vidare och bussa till Emma och Matilda. Men eftersom jag floppat med outfiten på väg till F ville dom inte veta av oss. Men vad ska man göra? Är man trött så är man.
Vi lira iallfall lite Rallybrudar och proppa i oss massa onyttigt. En lyckad plan alltså. Sen så tänkte vi ta på oss att se en skräckis men jag somnade vilket betyder att den inte var så läskig. Ehe.
I vetenskapen om att ha ledig dag så vaknade i runt 11, drog ner på stan med Katinka och käka frukost på Frasses. Efter en lyckad frukost rulla trion runt på stan och dreggla över lite kläder,mat och annat gosit. Även Emma fick man rulla med.
Så nu avslutar jag den lyckade dagen med att ha pressa fram ett inlägg. BRAVA!! *KLAPPKLAPP*

xoxo Packman och J som bah tjillar lite jao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar