onsdag 11 mars 2009

Minnesförlust.


Wazzzaa len, chillaru va?
Nä, men dagen har varit väldigt ogangstrig eftersom Katinka varit sjuk och Emma därmed. Ingen gangster alls som fyllt dagen med skratt. Men jag har skrattat ändå, hysteriskt, med F. Vi skrattar åt allt och inget.

Annars har dagen rullat på ganska så bra. Bättre än vad jag trodde trots att man fick dålig kritik om dagens brallor(även gårdagens, berodde det på de måntro?) vilket gjorde mig djupt upprörd. Folket sa att jag var "oattraherande". Hur kan dom? Inser dom inte att jag delar en blogg med Ume's mest modemedvetna brud, vilket måste betyda att jag också har sinne för mode, right?
Men F stöttade mig och lät mig sitta bredvid henne på bussen till Obbola. Thank you.
Varför vi bussa till Obbola beror på att våran snurriga Kemilärare,som kan så sjukt mycket, ville att vi skulle se hur papper tillverkades. Så för ni som inte vet så har typ Obbola en av Nordens,kanske Euorpas största pappersfabriker. Det är ganska Awsome.
Men för att man skulle få gå in i fabriken var man tvungen att ha på sig en stor reflexväst som det sod "besökare" på ryggen. Sen matchade man det med en gul skyddsjhälm och gula öronproppar.

Vi vart guidade av en massa Norrländska gubbar och gummor. He va bra grejjer de. Sen fick vi Bulle och Trocadero, Dagens och besökets höjdpunkt.

Nä nu måste jag sova, ska jobba lite imorrn. Tjäna lite cash, make some money. Då behöver man vara fit for fight. Så..

xoxoxoxoxoxo J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar