lördag 21 mars 2009

Pengarna rullar in som då ska.. det går bra nu!!


Som en del kanske vet har jag ett brinnande intresse för djur. Jag har till och med turen att växa upp på en bondgård ( det är FASHION, så säg....) Så mitt liv har varit väldigt hårigt och illaluktande, men jag lever och ser faktiskt inte ut som en invalid grottmänniska, utan bara en hamster med fem tår. HEHE

Annars då?
Jo, som rubriken lyder så rullar lite pengar in på konton.AWESOME. EH? nej, så är det inte alls utan jag hjälper och får en liten slant för besväret, helt normalt. Så en peng på konton inkasserades iallafall idag. Fett men skönt, kanske man kan få den snygga jackan? (mer om den längre ner)
Men eftersom mitt stora intresse för djur förekommer hela mitt liv i princip så måste jag påminna er att faktiskt, faktiskt är det så att även där kommer modet på plats. Se bara på bilden ovan. Callie (mamma håller i Callie på bilden) har en röd stickad body med ett broderat tryck på ryggen, men den syns inte på bilden eftersom hon har en helt
awesome blå täckjacka med grått foder som håller pälsen torr. Hon får alla grabbar på fall, även om hon beter sig som en grabb. Öhö.
Kan också nämna att Callie är en hund, om ni inte redan förstått det.


Här till vänster ser ni då jackan som nämndes ovan. Det är en fjällräven Jacka, Helt amazing. My love <3<3<3 synd bara att den ät svindyr.
Men jag får jobba och drömma, så kanske drömmen slår in och en liten modefantast får extrema aderalinkickar som lär räcka till 2030.


eheh, xoxoxoxo J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar