söndag 15 mars 2009

"eh...men...typ trasig dator...öhhh"

Tjo, tjenixen, hola och hallå.
Jag personligen tycker att kassa bortförklaringar är något man kan leva utan, men även solen har sina fläckar och jag blev helt ställd när en läsare till denna underbara, celebera och härliga blogg undrade varför vi var så sega på att uppdatera på sistone. Jag började mumla och hasplade ur mig något i stil med "eh... men...typ trasig dator... öhhh". Det finns minst HUNDRA fel med den meningen ju. Typ det finns datorer på biblioteket, gå dit och hyr en din lata fashionbrud, fjäska med familjen och låna deras, far till en kompis och utnyttja deras hightec. Ja, listan är lång. Men när nån ställer en fråga sådär är det allt bra svårt ibland. Så nu har jag bestämmt mig för att komma ut ur garderoben (jag var bara därinne för klädernas skull och tro inget annat) och börja ta tag i dethär på fullaste fashionallvar. Och det är inte lite det. Som när man har ställt in siktet på den där grymma tröjan som kommer få alla andra tröjor att blekna i dess närvaro, som kommer göra din garderob och ditt liv perfekt, och någon annan går mot den. Någon som kommer fördärva den fulländade tröjan totales, då har man ett ansvar som fashionista att ta sitt ansvar gemtemot modet och hinna till tröjan först, med alla medel. Kosta vad det kosta vill.
DET är fashionallvar.

xoxoxoxoxoxoxoxoxo, tjejen som ALLTID hinner först till den där förbaskade tröjan, F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar