måndag 30 mars 2009

Garderobsrensning på G

hupp.
Det är chill med garderobsrensningar ändå :) Om man gör det själv, eller om det är någon annan som skänker utrensade kläder åt en.
Jag råkar faktiskt, eller det kanske inte är en så stor slump med tanke på min grymt stora modeexpertis inom alla områden, vara lite av en expert på hur man gör garderobsrensningen rolig.

* Tänk på "Sex and the city"
* Tvinga en klädmedveten vän att komma till dig nån kväll
* Sätt på en CD med musik du blir glad och sprallig av. Men var lite seriös, inte typ "Smurfhits". Även fast dom kanske är mysiga ibland också;)
* Ploppa upp champangen.
(* Om du har en walk-incloset, använd den att byta om i.)


Och sen är det bara att börja prova, dansa och skratta :)


När min familia rensar garderoberna, som typ idag är det nästan som en liten julafton. (=(=
Kläder i stora kassar, och man kan bara plocka det man vill ha från de andras påsar! Och det är ju inte dåliga grejoor heller. Jag har ju fått min modemedvetenhet någonstans ifrån, right ;D

Nu ska jag tillbaka till att lägga in min rentvätt. Det är faktiskt roligare än vanligt idag då alla nya kläder från förra Nolialoppissen är tvättade nu :)
Bl.a. en tröja från American Apparel och en killing skjorta.
Så det är mitt sysslogöra nu.
Ta hand om er.

The big G, F.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar