måndag 16 mars 2009

Sanning eller Konsekvens

Dagens musikbit, 17 år- Veronica Maggio:
http://www.youtube.com/watch?v=sCXV5e0Ue78

Hupp.
Ja, sanning eller konsekvens är ju grymt kul.
Om man inte blir utsatt för någon som gör konekvensen på en.
Tyvärr hände detta mig idag x)
Jag hade chillat runt på stan ett tag för jag var utelåst, och då råkade jag se en kompis till mig inne på McDonald´s. Hon vinkade och kom ut. Vi stod och pratade då en kille som suttit vid hennes bord där inne kom ut och ba "tjaa Ewe, vad händeer?".
Och sen började han asgarva och gick in.
Lite snopet, ja. Jag såg nog ganska jättefrågande ut, för Katrina började också skratta och sa att dom körde sanning eller konka och han förmodligen hade fått det där som "konsekvens".
Hmm... kul. Och där stod jag som en dum idiot. Men sen förstöd jag det roliga och gick garvande hem, så no worries in heaven. Men lite snopen blev jag allt^^

Dagens inköp: snygga svarta trosor från DIXI.

Peace Love and Underwear. xoxoxoxoxoxo F.

ps: om jag hittar min mobil-datorsladd så kommer snart några najjs fashionbilder. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar