onsdag 25 mars 2009

Love Guru

Grattis, Hurra Hurra. Nu på denna sena kväll så sitter jag med håret invirat i en handduk, vilket får mig på lite "Turiskfeeling" humör. Synd bara att min turkiska är så dålig att jag lyckades skrämma bort kvällens mys.
Men eftersom min heta Bänkkompis "The Love Guru" Emil Söderholm fyllde år idag så bryr jag mig inte så mycket. Men eftersom Emil, Lovegurun är så himla snyggt klädd, och jag pank, så vart det bullar i present till Gurun.
Men gurun blev glad, jag blev glad och solen sken lite längre.
Som ni ser på bilden till vänster så är ju Gurun ett h
imla freak när det gäller stil. Slimmat hår, väl utvalda kläder och en pose som räcker för två är bara småsmulor för Gurun. Han har tillochmed sagt att han har hemliga tips för att se så bra ut.
Som tur är så kommer jag tillbringa mina tre gymnasieår med Gurun också, så nejnej, aldrig blir jag av med honom(som tur är). Grattis älskling. :)


Eftersom Gurun blev så glad över bullarna så kände jag för att göra lite tomtebor glada också. Eller förbipasserande människor som vistas i tomtebo. Eftersom jag hade den helt brilijanta svarta baskern i samband med kylan på väntan efter hämting så såg jag mig omkring. Vad skulle kunna glädja dess byggplats som det tomteboområde jag väntade på faktiskt är. Till min lycka så fann jag lite kol och en STOR rosa (<3) face="arial">Läs texten och ta åt dig. Det är du värd. :)


Här till höger ser ni då den fina mössan och jag, visst passar vi bra ihop? hihihihiihih.
Fast den vänstra bilden går att disskuteras, den högra också för den delen. Men den vänstra inger ett uttryck som om jag vore galen, lite "crazy" liksom. Så är ju självklart inte fallet.





Sov gott mates.
xoxo turken J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar