onsdag 1 april 2009

AprilApril.

Så var den dagen klar igen.
Första April.
Jag tycker att första april är ganska najjs, det är kul att kunna driva med folk och sen komma undan med det så lätt! Allt som behövs är 2 ord liksom ;D.
Hmm.. fast å andra sidan. Det är inte så kul att bli driven med.
Det hände mig idag. Hehehehehe. Ganska pinsamt faktiskt.
Jag satt bredvid min dödspolare Oskar och allt var som det brukar vara. Vi pratar och glömmer lyssna på vad läraren säger. Så med andra ord var jag väl inte så jättekonsentrerad eller fokuserad när Oskar utbrister "Kolla, en apa!"
Och jag, min dumma idiot KOLLAR! Vafan xD Vem som helst skulle ju kunnat räkna ut vad som skulle hända. Jag kommer på det sådär halvväggs runt, men då är det försent att vända tillbaka.
Oskar börjar asgarva och skrattar fram "April! April!". Nähä?! You say what?
Och sen känner han ett väldigt tvång att berätta för precis a l l a x)
*stämplad*
Hahahaha, men aja. That´s the way it is när man sitter bredvid honom. Dåliga skämt och asgarv.
Ganska soft faktiskt när man tänker på det;) haha.

xoxoxoxoxoxo a sttupid F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar