söndag 5 april 2009

Wuppzzz..


För att göra ett inlägg kort. FÖRLÅT.
Sorry mates, men än en gång har inte bloggplikten kallat. Men jag får väl gå på stan, be nått random smiska mig och sedan börja ta tag i mitt liv som bloggerska. En blondinbella är vad jag är... ehh kanske? eller?

Men denna lilla break från bloggen har faktiskt varit mest för att jag varit uttråkad. Som mitt senaste inlägg, jag var trött, uttråkad och på ett grymt bushumör, men tyvärr fick jag inte ut mina sprudlande buskänslor vilket har fått mig att börja hetsäta. Detta oroar mig, eftersom jag köpt en så grymt snygg klänning till skolavslutingen. Eller ja, skolavslutningen var bara en jättebra orsak till varför jag skulle få haffa denna underbara klänning.
Hehehe. Ett riktigt piece of art kan man säga. Me love tha dress.

Men detta klädinköp var innan min djupa dvala som jag gick in i ett tag. Men för att bryta dvalan har jag äntligen köpt FJÄLLRÄVEN PARKAS JACKAN. Yeeeeyeyyyeyeyey :D hehe. i'm happy. och för att inte glömma att mitt hår har en ny färg. Jag och min absolut helt modemedvetna, totally awesome, kompis Ylva hade ett litet "hårfärgningsparty" på hennes födelsedag.
Se bilderna nedan så ser ni hur grymt kul jag och fashiondivan, syrran och jag hade det.
(t.v) The crew (t.h) Jag och fashion under proceduren.
Jag blötkatt hehe(nedan)

Fashion skulle ju också färga, men detta misslyckades. Varför bör inte nämnas.
Sååå, efter lite bilder blev detta inlägg några meter långt. Typ...
xoxoxoxoxo Fjortisbrunetten med sin Jacka (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar