onsdag 8 april 2009

Haaaallllllååå

Waaazzaaaa..
Jag sitter här nu, trött sjuk och enormt less. I vanliga fall brukar jag inte vara sjuk så ofta, men det börjar förekomma mer och mer. Varje gång jag blir sjuk också så får jag det mesta som får att gå, som hosta-feber-snuva-huvudvärk och kvinnans bästa orsak >MENS<. Så med mitt griniga jag förändras världen inte riktigt, nehepp.

MEN! förutom alla min smärtor (shit, jag orkar knappt gnälla mer "hej tyck synd om mig") så har mitt matsinne lämnat mig för ett tag. Detta har nu en längre tid varat och jag känner nu att detta problem måste ta slut. Så alla ni kära läsare, även om ni är få,flera,tjocka,smala,fula,snygga,snälla,dumma,modemedvetna,modefloppar osv, så är jag i en depsperat situation.
I min familj har vi en regel som många andra familjer säkert har, att laga mat en eller flera dagar i veckan. Så jag och mina syskon har en dag var, får bestämma vad vi vill inom en billig budget. Men samma mat förekommer allt för ofta och även mina smaklökar börjar lessna på detta!
Så snälla kära bloggläsare, lämna en kommentar om en billig maträtt jag kan laga! SNÄLLA JAG ÄR DESPERAT.. och hungrig!


puss /en hungrig J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar