måndag 6 april 2009

we´re gonna party like it´s your birthday.

hupp:)
Nu är läget som så att jag har en ny dator.
Bra.
Jag har asnajjjs fashionbilder på mobilen.
Bra.
Jag har absolut i n g e n aning om hur man använder blutooth på datorn.
Dåligt.


Så läget är alltså att jag inte kan få över en enda förbaskad bild. Och det drabbar ju såklart bildflödet här på bloggen. Och så får det ju bara inte vara! My god.
Så jag får väl läsa igenom manualen fetnoga.
Eller köpa sladd eller minneskortsläsare typ.
Båda alternativen känns väl sådär. But a girl´s gotta do what a girl´s gotta do.
Speciellt när man inte är jätteteknisk.
Men jag är bra på andra sätt :D hahah.


Det känns som att alla fyller år i dagarna.
Eller, det är typ 3, 4 pers.
Men det får en endå att längta till sin egen födelsedag liksom, och det är ju ganska pepp:)
Fast när man kommer på att den är i december känns det inte sååå pepp faktiskt. :/
Ibland suger det verkligen att fylla år sent.


Nu ska jag göra något som jag faktiskt typ aldrig brukar göra. Eller alldeleds för sällan nu mera iaf.
Jag ska sjunka ner i soffan med en bok:):)
Så see you.

lovelovelove F.

Hahahah, på med partyhatten.
Grattis på födelsedagen lilloskar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar