fredag 20 februari 2009

UMEFOLK

...är inget för mig tyvärr. I alla fall inte idag:(
Det börjar ikv, fredag.
Och jag är sjuk! Jag är nära på att hata mitt liv. Iaf lite, om det inte var för att det kommer en ny chans imorgon. Så det är bara att bättre på sig, och det är fort!

Jag och J jobbade ju som funktionärer förra Umefolk. Det var lite blandade känslor xD
Dels var det en trummis som trodde att vi var runt tjugo och stötte på oss väldigt tydligt och mycket. Men naviva jag trodde bara att han var snäll, så jag var ju snäll tillbaka såklart. Och dessutom blev jag irriterad på J för att det var ganska tydligt att hon bara ville därifrån. Och det var ju taskigt mot SnällaTrevligaTrummiskillen.
Sen fick J äntligen som hon ville och vi var tvungna att gå. Jag fattade läget och vi började asgarva.
Inte åt min dumhet, J är en väldigt snäll och förstående person, utan är herr Trummis skor.
Det såg ut som flippflopps med en grov träsula under. Och Han Hade Sockar I Dom xD
Vi höll på att avlida där, men livskära och professinonella som vi är så skärpte vi oss och lyssnade på Trummisens band, som faktiskt var ganska bra. Lite konstiga, men bra.

Men på grund av att vi är pro och väldigt snälla så bad dom som hade hand om funktionärerna oss att stanna längre. Och det gjorde vi ju. Såklart.
Dumma flickor! För det visade sig att när vi väl kom hem till mig hade J feber och jag höll på att somna stående av alldeleds för lite timmar sömn hela veckan. Så vi orkade fakiskt inte nästa dag.
Men thats life, och vi fick ju minnen för livet. Jag berättar inte om allt som hände, men vi hade väldigt roliga stunder, när vi inte höll på att svimma av trötthet/feber x). Men vi är ju vi, och för det mesta har vi grymma stunder<3
Gah, jag saknar alla så sjukt.

Love Peace and Umefolk
Evelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar