lördag 21 februari 2009

FarFar the old man.

Idag fyller min kära Farfar år. Han har funnits där för mig ända sen jag föddes. Han är underbar. Så för att fira för att han finns och hans 72 år på jorden blire lite tårta ikväll. UNDEBART (L)(L)

Annars så har mina hemmafru "toucher"( som tillkommit nu när Far och hans fru flytt landet till Thailand ) legat på den icke lata sidan idag. Först var jag den sexige rörmokaren och fixade våran diskmaskin som blivit lite tilltäppt. Sedan diskade jag för hand det som inte rymdes i den fixade diskmaskinen. Sen städade jag en fjärdedel av huset, har även gjort stallet och vattnat blommorna. Får inte glömma att jag faktiskt lagt in tvätt i tvättmaskinen. HEHE take that!!!!!!

SÅÅååÅÅÅ, just nu känner jag mig lite awesome. hehehehe.

Dagens outfit som hemmafru: W-tröjan som är tryckt för just min klass, typ (hihihi<3). Blå-vita shorts jag snott av bror, svarta långkalsonger jag fått av den andre brodern. En färglad sjal på skallen som gör dagens outfit lite "hipp". Glasögon jag fått från bror nr1, Örhängen från Ur&Penn för 20 spänn (ooooh ett rim), rött lipgloss från maybeline och blicken av en Puma, hehehe mjau.

Själv tycker jag att Outfiten kändes lite naken, med tanke på vädret. Men jag antar att männen gillar sådant. Fast mitt hus kryllar inte av "stiliga" män precis. Iallafall, nu blire tacos sedan Farmor och Farfar. hehehhehehe Dagens låt: Clothes off-gym class heroes. xoxoxoxolkdsgjlksdg,g J

1 kommentar: