onsdag 4 februari 2009

Kulturella kläder!



Efter en kort paus från bloggen så är man back in the game igen. F har flytt stan och tänkt shoppa på Jokkmokks marknad. Hade egentligen planer själv att åka dit. Men eftersom min ekonomi inte räckte tack vare lite för mycket klädinköp och min föräldrar flyr landet till thailand var jag som tvungen att chilla i den här hålan. Jag hoppas min föräldrar köper något lite fashion, lite spännande, egna kläder till mig. Men man kan aldrig hoppas för mycket.
Deras resa påminner mig om då när vi var i Egypten. Dom har visserligen inte så fina kläder, ganska gräsliga en del. Men med glädje kan jag säga att en del lyckades. Som denna söta arab. Han hade en vit t-shirt från Second hand (me like, fett fashion), Jeans från D. Brand, sandaler från DC shoes, Arafati sjal från arablandet själv, grå långärmad tröja från Carharrt och till sist men inte minst "handväska" (pack-kamelen) från arablandet själv från ett topp avelstall. "Väskan" har sina detaljer med färger och fanatsi. Denna outfit funkar i varma klimat, tex Afrika i stort sett.
En fashion stjärna till denne trendiga arab!





En bemärkelse också till min och F:s klasskompis Hugo. Hugo, dugo honeydew. Hugo Boss, mannen med luggen, legenden myten verkligheten. Han satte en riktigt outfit idag. Han hade gråa jeans, ganska mörka, svart kappa och mina röda vantar med vita detaljer.Vantarna lyser up hans outfit ännu mer med lite "Outstanding" look liksom. Tyvärr fick jag inga bilder på denna underbara outfit. Men föreställ dig och njut.
En fashion stjärna till trendiga The Boss, Hugo Boss.
med kulutrell och färgglad kärlek the, she, me >J<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar