tisdag 17 februari 2009

trettio sekunder till mars



I just denna sekund entrade min bror in i huset och för att citera honom så, med ett snett leénde uttryckte han sig med glädjen av den nybakade kladdkakan "Naiijjs". Jag själv har lust att göra samma sak fast ångrar mig, man kan ju inte vara helt som sin bror, skulle vara lite knasigt, och disgusting!




Annars så vart dagen genast lite mörkare när F visade sig vara riktigt sjuk. Kylan bet i kinderna och att F vart sjuk gjorde inte dagen bättre. Men för att själv lysa upp tillvaron kollade jag lite bilder från gångna året och blev genast på bättre humör. Hittade finfin fina bilder på speciellt F, men också andra personer mer trendiga kläder och härliga personligheter. Mest av allt stannade jag på en grymt snygg bild på F då hon tillsammans med Alexander(modebloggaren med stort M) poserade glatt på en bild så lyckades F, få in ett sug i blicken. Den blicken fick mig att längta, men jag vet tyvärr inte efter vad. Har också hört att man som femtonåring ska ha mycket att fundera på så jag antar att detta kom lägligt. Antar att det kanske var hennes irreplaceblela utseende som fick mig grymt avundsjuk också. vem vet?


Bilden som fick trängas i detta inlägg var då bilden som fick mig avundsjuk/full i längtan/förvirrad/fundersam osv osv, jag gillaren. F har då ett guldigt svall i håret som lockar sig till det mesta. Ögonen har applicerats med mjuk sminkning, men ändå mystisk i senvårens solstrålar. Guldkedjan som pryder hennes granna hals förgyller hårets lyster och den bruna koftan förstärker kontrasterna. Känns lite F, lite Fashion, lite stil. En lyckad outfit så att säga.

xoxo J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar