tisdag 17 februari 2009

mångkulturellt sjuk

Kank, sjuk, malade ock sick.
Nu fattar ni nog vare sig ni pratar tyska, svenska, franska eller engelska att jag är sjuk. UschUsch. Och jag som hade valt ut värsta Blamaininspired outfiten till idag:(
Men aja. Jag har i alla fall chips(=
Det värsta med att var sjuk, förrutom frossan, illamåendet och "tills man får ont i ryggensängliggandet", är ju att vara ifrån alla underbara människor som jag är van att vara omgiven av.
Och att missa friluftsdagen till det där skidstället som jag har glömt vad det heter.
Men nu är ju det iochförsig inget jag behöver oroa mig för längre, för när min lillasyster kom hem för ett tag sen uppdaterade hon mig med att det skulle bli för kallt, så den skjuts upp.
Wiiiieee(=
Nu måste jag dra och spy.
Hihi, nej men jag ska vräka chips och se på film.
Inga pussar och inga kramar idag, då kan ni bli smittade. ;) The Greatest F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar