lördag 21 februari 2009

Alla Goda Ting Äro 3.

Mitt tredje inlägg för ikväll x) Jag har för mycket energi av att inte ha gjort något på typ hela veckan, förrutom svalt magnecyl och jag känner mig extremt uttåkad. Bara tanken på Umefolk får mig att känna mig ännu mer uttråkad. Snyft.
Men jag tror att jag har lyckats muta mammsen satt jag får fara imorgon. En fukost på sängen är ju aldig fel, eller hur;)
Nu till lite mer Happy Thoughts:
Min käre bror, eller ja, Kajs (min mammas äkta make aka min väldigt fina extrapappa) son Pontus är här, kom vid nio=)
Oj vad mycket förklaring det blev för det... hehehe^^

Pontus hade med sig en film, "THE LOVEGURU", som Emil har rekomenderat starkt (nu vet jag vart du har fått den där klappramsan ifrån gubben xD). Den var faktiskt extremt rolig och marsvinen som fick sitta på golvet med lite äpple och gurka och se med oss satt som klistrade. Och det borde väl ändå vara bra eller?

Okej, om ni ska få handlingen lite kort. Först en Guru som är ganska materiell för att vara en guru. Han vill vara #1, men han är #2 av alla guruar och kan bara inte komma över det. Sen ska han hjälpa en känd hockeyspelare att bli tillsammans med sin förra flickvän igen eftersom att han inte kan spela utan henne och för det ska han få en massa pengar och få vara med i Oprah. Då kan han bli den största gurun med mest pengar och mest fans, men när det väl kommer till så offrar han sitt liv i det ultimata rampljuset för att göra det rätta för någon annan. Och såklart får han tjejen på slutet.

Det jag har lärt mig av den:
*Orlando Bloom bör aldrig skaffa mustasch.
*BIBLE= Basic Instuction Before Leaving Earth x)
*och så för att avsluta lite seriöst- "you can´t think of anything else when you see two elephants humping"





Your #1 guru F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar