tisdag 10 februari 2009

Chilla lite.

Kan inleda detta inlägg med att veckans tema är praktik, därför blir det inte tid till mycket bloggande. Men med ansträngning så ska väl både jag och F försöka blogga mer.

Jag själv praoar på Nya konditoriet. Mysigt, kul och fett. Tre ord som förklarar själva praktiken i helhet. Mycket fika ( <3<3<3<3<3),>

Dagens outfit som är värd att diskutera är väl när jag kom hem till F för att "luncha" och möttes i dörren av en het brud ( F her self) i bara Bh och braxor. tihihihih. Sen "hittade" såklart inte F:s sin tröja, sprang runt i hela lägenheten och skyllde allt på mig. Att luncha tillsammans var då mysigt.

fan vad jag är trött, pallar inte blogga mer. hehe sorry...

xoxoxoxoxoxoxooxox <3<3<3<3<3<3<33<3<3<> Fanny och J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar