fredag 13 februari 2009

såpbubbla

Alltså jag har upptäckt lite go och gammal musik back in the days liksom. Så just nu lirar man lite Snook-Såpbubblor. Fashion in ut i tåtopparna.

Annars så har man avverkat en praovecka. Ganska tråkigt,mest diska och städa. Jag trodde faktiskt jag skulle få hänga i bageriet men nepp. Jag var nog för fult klädd. Kläderna är gräsliga, me hate it. Hade hoppats på lite fashionabla bakelser att baka men man kan inte få allt här i världen, right?

Veckan har inte varit på topp heller. Klädkedjan FLOTT ska sluta, stänga ner, finito, the end and over. Det enda positiva då är väl att dom har slutrea, men det var inget positivt med det för mig. Jag är ju totalt pank. Med blicken neråt och tårar på kinden säger jag farväl kära butik, du har varit underbar, lite dyr men bra.

Nu ska man käka lite hemmagjort pizza, kommer sitta awsome fint liksom. oja.

xoxo increadeble J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar