söndag 8 februari 2009

sjuk,depp och tårar.

Denna helg har trist nog inte heller innehållit någon shoppmani eller ens musikintag. Men man får skylla förkylningen. Är det för att mina extremt trendiga kläder är för kalla eller är det för att någon dregglat lite väl över mina modeinriktade kläder med egna toucher och inslag( detta dregglande förekommer väldigt ofta). Jag får väl skylla på alla dregglande fans.

Men jag har inte bara varit sjuk, utan jag har deppat och varit så himla ledsen. Jag fick sms av katinka som frusit i jokkmokk och mot min egen vilja öppnade jag smset och där stod det "evelina har dunjacka". Jag blev riktigt förbannad, kutade flera varv runt huset med armana viftande och ett hjärteskärande skrik. Jag blev så besviken, hur kunde hon svika mig? F, min trogna bloggvän. Men som lite socker på såren i skam skickade Katinka senare ett sms att dom döpt jackan till "dumjacka" och förklarade att F själv kommit på det. Jag blev genast lite muntrare men än så hänger det deppiga över mig.
Problemet är väl inte bara att jackan klär en så himla fult, man ser ju enorm ut. Men i veckan har det varit pigga debatter om hur man plockar dunet. DJURPLÅGERI. Som en djurvän blir jag mycket upprörd.

Så om ni vill vara djurvänner men ändå ha en trendig look, ha fuskpälser, inte dunjackor, fejkläder osv.

Voff och Mjau (KL)
En upprörd J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar