fredag 20 februari 2009

Färga färga litet ögonbryn.

Jag och matilda ska ta kurs i ögonfrans och brynfärgning=) De blir nog gryyymt.
Som en liten tjuvstart färgade jag mina idag (kommer förmodligen lite kladdiga bilder från det nångång). Jag var också fett less att se så jäkla Sverige-vinter-sjukblek ut, så då gjorde jag något åt det och prövade ut ett najjsigt solpuder. Jag är grymt kinkig med såntdär, fashion ni vet ;), så det tog ett bra tag. Men tillslut kom butiksägarinnan/makeupkvinnan/min mamma på att om man blandade två ganska otippade färger blev det killing. Så nu även om jag känner mig blek och tråkig så är inte det fallet längre;)

Och ryktet går ju att J har köpt örhängen, sjukt najjs.
och det gjorde faktiskt jag me;) Guld, Peacemärke, Nickeltestade (för jag är grymt allergisk) och 49 kr. Kan det bli bättre????

PÖSS F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar