onsdag 14 januari 2009

Som vi sagt så har vi konkurrenter. Vi måste stå upp till våra trogna vänners bloggande. Än så länge leder dom. Men eftersom F inte har tillgång till dator och jag mest är ute på stan och lirar mode så hinns det inte med så mycket mode. Kan säga att musiken och maten kanske har saknats, men vi lovar att det ska förekomma mer nu.

Dagen har iallafall varit rätt så lång. Vi har kämpat på med skolan och till min förvåning och besvikelse fick jag se en av våra ragg i dunjacka. Och så var det den där dunjackan. ALLA fjortisar har den, vilket jag kan tillåta, för då har man ju bättre koll på dom. Men nu ska alla grabbar ha det också (brats är också tillåtna att ha det. för dom är fula ändå) och det stör mig väldigt mycket.Dunjackor för mig är som Darin för er, ful, dålig och rent av Wannabe. Så alla ni modetrogna där ute. använd INTE dunjacka.

Dagens maträtt: Varma mackor. Inte fashion.
Min och F Outfit såg då ut såhär:
Hjälmarna är grejjen nu ju liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar