onsdag 28 januari 2009

Inspirationskälla.

Alla har minnen från när man var liten. Jag har minnen med mina bröder som är små fashionboys. heheheh. Båda är också väldigt roliga att åka bil med. Skön musik, lite fashion och en jävla fart. Det roliga är då att jag har alltid sett upp till mina bröder, vilket jag fortfarande gör. Knasigt men sant. Ena brodern har följt sitt fashionspår och jobbar på Dressman. Vilken man, och han har fått god kritik må jag säga. Rötotten. Den andre brodern är så duktig att han bygger, och då skapar man ju muskler. Vilken man där med, han lyckas ändå att klä sig väldigt fashion.
Man kan väl säga att min källa för mode är god, och än är jag ung. Livet är en fest, fullt med kläder.
Love and kisses brothers, tack för stödet. xoxoxoxoxoxoxox lil sistah <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar