torsdag 15 januari 2009

Skola .

Jag och F sitter då på skolan. Hon kollar cookies recpet som hon lovat vilket fick mig att bli väldigt kaksugen. Jag kallas för Kakmonster av min morbror, varför vet jag inte. Men kakor är en speciell sak liksom. Kakor får aderalinet att koka, hormonerna att svalla och sötsuget att gå över gränsen. Jag kan "moffa" kakor tills jag spyr. Det roliga är ju att det finns olika sorters kakor också. Kakor är mumsigt.

Måste därefter också anmärka våra "trogna" och "trevliga" vänner som håller bloggen www.kallexandersmode.blogspot.com/. Dom har nu skrivit två inlägg om mina modemissar. vilket har gjort mig mycket upprörd. När jag såg det första blev jag mycket ledsen och brände alla mina "icke" modekläder (vilket jag sedan ångra eftersom dom kläderna säkert kommer tillbaka i modet om några år) men gjort är gjort och känslor är känslor.
Däremot kan jag ju säga att dom tiderna är över, annars skulle jag inte börja modeblogga. Dom gamla goa tiderna är ju minnesvärda, men som kvällen då jag gjorde min modemiss skall förträngas. Förlåt mig och förstå mig. Alla gör misstag, av misstag lär man sig. Jag ser missen som något positivt, jag är ju en erfarenhet rikare än dom amatörerna till modebloggare.
Med liv och kläder xoxo J

1 kommentar:

  1. Nu har ni gjort mig enormt sugen på kakor , jag måste be min morsa baka kakor när jag kommer hem , orkar inte baka själv peace out,TGR (The Grim Reaper!)

    SvaraRadera