fredag 30 januari 2009

"blondies do have much more fun!"

FÖRE ------------------------------------------------------------------EFTER
Igår tog jag det stora steget att både klippa och slinga håret. Jag mådde lite dåligt innan eftersom Katinka fick halva håret avklippt då hon skulle klippa sig. Så lite mot min egna vilja, men för att göra mitt slitna hår en förtjänst så drog jag till frissan. Jag sa noga att jag ville ha kvar längden, att det inte skulle bli för ljust och återigen, inte för kort.
Resultatet tycker väl jag är bra. Färgen är lite fräsh, lite go liksom. Längden vart visserligen kortare. Men gjort är gjort och jag får spara i några år. hehehehe. Uppklippningen av håret blev prima och jag kan no ge min toffs på huvudet en 4 av 5.


Nu blire lite Mjölkisar och Korv med Sprattelvatten. Mummmmmmaaa!

xoxoxoxoxooxospfopos J.

1 kommentar: