fredag 23 januari 2009

Realisation

Hellu hellu hellu:)
REA. Realisation. Är det inte bra? Samma kläder till mindre priser.
Visst visst, det som är på rea kanske inte är högsta modet just nu, men en egen stil är ju också enormt viktigt och om man hittar ett plagg som känns som en själv på rean är det ju guld värt fast det inte är det absolut senaste.
Jag hittade lite sådana plagg idag. Närmare bestämmt en skjorta på H&M Herr, 98 kr , en t-shirt men en massa fina knappar på, också från H&M Herr, 49 kr, och ett par höga, svarta stövletter men klack, dragkedja och spännen:):):) dom gillades mycket och med ett pris på 299 blev det ännu bättre. Det kanse kommer bilder sen.
Jag funderade på att köpa ett par till J också (eftersom att vi har en deal, hon till top model och jag till Idol, så det är ju bra att få lite klackträning. Spec. för hennes del), men jag kände att min ekonomi inte riktigt var med på det efter att jag, dock rean, köpt upp nästan 500 kronor.
Jag har 400 i månaden att spendera hejvilt egentligen, så jag är redan över min gräns.
Gymnasievalet är nära nu... alla har lite småångest och velar fram och tillbaka och man vet inte riktigt vad man ska välja. Så om det är några -92 eller äldre som går på nån bra linje eller har ett tips om någon, så kommentera:)
Det var allt för nu.
xoxo F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar