torsdag 21 maj 2009

Zupppp!

Igår vare ju somsagt grubbe dags. Lite spännande eftersom jag är inte känd för att vistas med grubbefolk. Men med ljusa jeans, orange linne, ljusblå skjorta, röd halsduk, vinröda sockar och mina fina sneakers som i kvällens slut åkte av pga skavsår, så tog vi alla med storm. Typ carola style med en tousch av tokio hotel, awesome. tjalalallalala.

Iallafall, vi entrade inte grubbeskolan som väntat utan stod utelåsta, en timma försenade typ, och frös. ASKUL. Jag, F och Katinka missade när matilda och emma smet in så vi låg på vägen och lurade cyklister. hehehehheheheheh


sen så sov jag hos the one and olnly matilda i egen hög person. Myspys.



Ett par asfina brallor från bubbleroom. synd bara att jag inte har de 1000 spänn dom kostar. Aja, man kan drömma <3
xoxo J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar