fredag 3 april 2009

Filmkväll!

Nu sitter jag med mina helt underbara klass som mer än gärna är allihopa. Men eftersom jag är utstött pga modefloppen på förmiddagen förnöjer jag mig med lite bloggande.

Som F har nämnt så blev jackan inköpt. Den dyra, helt underbara, jätte snygga, min älskade jacka. Tyvärr har det inte användts pga Peschan i farten, men snart, när vädret tar sig, eller när bussandet kommer tillbaka till vardagen.
Jag har ocks köpt den där förbaskade sadeln, men jag är nöjd.

Alla kommenterar min lilla besatthet av datan, med lite kommentarer om vad jag skriver, alla läser och undrar över min modeflopp, har dom verkligen märkt det? kanske dom surar över ngot annat. EEHEHEHE

Men nu ska jag skaffa vänner och, okej, jag har vänner. Men natten mste utnyttjas. Vara med F: YEAH!

ett kort litet inlägg av the only irreplaceble J

xoxox :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar